دمای مناسب برای اتاقها از گرمایش و سرمایش هوشمند آغاز می شود

خانه‌ای را تصور کنید که در آن، دمای ایده‌آل، با توجه به زمان روز و دمای هوای بیرون، به صورت خودکار تنظیم می‌گردد. چگونه امکان پذیر است؟ با هوشمندسازی واقعی و اصولی. یک خانه هوشمند می‌داند که کی و چقدر از سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند استفاده کند تا دما و کیفیت هوای مطلوب در خانه فراهم شود. ساکنین خانه دیگر نیازی نیست نگران تنظیم دما برای زمان خواب شبانه یا زمانی که خانه را ترک می‌کنند. و این یعنی کاهش مصرف انرژی بدون نیاز به هیچ اقدامی.
 

کنترل دما برای هر اتاق به صورت اختصاصی

برای اولین بار در زندگی می توانید اتاقی با دمای هوای 21 درجه سانتیگراد داشته باشید در حالیکه دمای اتاق نشیمن روی 23 درجه سانتیگراد قرار دارد. اگر یکی از فرزندان شما سرمایی تر از بقیه است حالا می تواند بوسیله گرمایش هوشمند اتاقی با درجه حرارت 25 داشته باشد. بنابراین تا زمانی که خواسته‌ی شما تغییر نکند، دمای هوای هر اتاق به دلخواه شما تنظیم شده است.

کنترل هوشمند دمای خانه

چگونه خانه هوشمند می آموزد که دمای خود را تنظیم کند ؟​

در سیستم سرمایش و گرمایش هوشمندی که ما برای شما پیاده سازی می کنیم، کافیست برای هر اتاق یا ناحیه، یک بار دما را به دلخواه خود تنظیم کنید. شما می توانید دمای هر اتاق و فضا را جداگانه و برای زمان بخصوصی از روز تعیین نمایید، مثلا برای زمانی که در خانه هستید یا زمانی که کسی در خانه نیست. پس از آن خود سیستم به دمای محیط رسیدگی می کند. اگر احساس کردید که نیاز به تغییر دما دارید، کافیست از طریق اپلیکیشن موبایل خانه هوشمند، دما مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

سرمایش و گرمایش هوشمند
چیزی بیش از تصور همه

  

برنامه ریزی گرمایش هوشمند

مغز متفکر خانه هوشمند شما با محاسبه دمای واقعی محیط، تصمیم می گیرد در زمان حضور یا عدم حضور شما در خانه، سیستم گرمایش چگونه کار کند. وقتی شما در خانه حضور ندارید او می داند که نیازی به دمای بالا نیست.

20% صرفه جویی مصرف انرژی

علاوه بر سرمایش و گرمایش، خانه شما می داند باید حتی پرده ها را بگونه ای تنظیم نماید که سرمایش و گرمایش بیشترین بازدهی را داشته باشند. مثلا در طول یک روز زمستانی، پرده های خانه کنار می روند و نور خورشید به گرم تر شدن خانه کمک می کند

حالت ذخیره انرژی در هنگام خروج

زمانی که کسی در خانه نیست، حالت صرفه جویی انرژی به صورت خودکار فعال می گردد تا دمای خانه را در حداقل میزان مورد نیاز نگه دارد. این حالتیست که سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، کمترین فعالیت را انجام می دهند و می توانید با خیال راحت به تعطیلات بروید.

کنترل با اپلیکیشن موبایل

در هرزمان و مکان، اگر بخواهید می توانید دما را از طریق اپلیکیشن خانه هوشمند روی موبایل خود تغییر دهید. مثلا صبح خانه را ترک کرده اید در حالیکه فراموش کرده اید سناریو خروج را انتخاب کنید. خیلی راحت می توانید دمای خانه را کنترل کنید.

کلیدهای ترموستاتیک برای کنترل هوشمند دما

متناسب با، رنگ، طرح و دیزاینی که برای خانه ی خود در نظر گرفته اید، تجهیزات ما علاوه بر هوشمندی، به زیبایی خانه شما نیز خواهد افزود.

کنترل هوشمند تمام تجهیزات گرمایشی

برای گرمایش خانه انتخاب های زیادی وجود دارد مانند شوفاژ، فن کویل، گرمایش از کف و … که همه آنها توسط متخصصین ما، میتواند به خانه هوشمند شما متصل گردد.

سیستم گرمایش هوشمند ساختمان
سرمایش و گرمایش هوشمند خانه

امکان تغییر و کنترل از طریق اپلیکیشن

با وجود اینکه خانه هوشمند سعی می‌کند دمای مطلوب ساکنین را فراهم کند، گاهی نیازهای شما تغییر می‌کند و باید بتوانید این تغییرات را بر سیستم کنترل دما، اعمال کنید. چه خانه باشید چه نه، از طریق اپلکیشن خانه هوشمند و با موبایل خود می‌توانید به سادگی هر تغییری را اعمال کنید، مانند تغییر دمای یک اتاق.
بعلاوه می‌توانید انتخاب کنید که سیستم کنترل دمای خانه در حالت: حضور، خروج یا اصلا خاموش قرار بگیرد.

مشاوره رایگان

24 ماه گارانتی

10 سال پشتیبانی

شما هم می‌خواهید هوشمندتر زندگی کنید؟

اولین گام را با مشاوره رایگان بردارید.