سیستم امنیتی هوشمند برای خانه، ویلا و محل کار

امنیت کامل برای خانه و همه ساکنین آن
یک خانه هوشمند زمانی که شما در خواب هستید، هشیار است. در یک دفترکار هم سیستم امنیتی هوشمند پس از خروج آخرین کارمند فعال میشود. درصورتی که کسی بخواهد بی اجازه وارد شود، سیستم هشدار فعال می شود و به روش های مختلف به شما اطلاع میدهد. در صورت بروز حریق یا نشت گاز هم همین اتفاق می‌افتد.

سیستم ضدسرقت هوشمند

مزیت سیستم ضد سرقت هوشمند نسبت به دزدگیرهای معمولی

دوربین ضد سرقت هوشمند

یکپارچگی با خانه هوشمند

سیستم امنیتی هوشمند نیاز به تابلو و تجهیزات جداگانه ندارد و در با همان تجهیزات خانه هوشمند قابل پیاده سازی و کنترل است. بعلاوه در صورت وقوع سرقت با تمام توان خانه برای ترساندن سارق اقدام میکند. مثلا با روشن وخاموش کردن چراغها، روشن کردن تلوزیون، پخش آژیر و ...

تنظیم سناریو

سیستم امنیتی و ضد سرقت خانه هوشمند قابلیت متصل شدن به سناریوهای مختلف دارد. مثلا با اجرای سناریوی خروج سیستم فعال شود، یا در هنگام اجرای سناریوی مهمانی در صورت ورود مهمانها به ناحیه های ممنون برای شما پیامک ارسال شود.
هشدار بازماندن درب پارکینگ

پیشگیری از خطر

پیشگیری از سرقت همیشه مهمترین عامل در امنیت خانه است. گاهی فراموشکاری ساکنین خانه امنیت آنها را به خطر می‌اندازد. هنگام خروج از خانه اگر فراموش کرده باشید که در یا پنجره‌ای را ببندید، خانه به شما هشدار امنیتی می‌دهد.

سیستم هوشمند هشدار نشست گاز و حریق

نه فقط سرقت

سیستم اعلام حریق هوشمند می‌تواند از خانه شما در برابر خطرات احتمالی مانند آتش سوزی یا نشت گاز محافظت کند. در چنین شرایطی علاوه بر مطلع کردن شما، همه حفاظ‌های برقی جلو درب و پنجره‌ها را به صورت خودکار باز میکند و با صدای آژیر و روشن و خاموش کردن چراغ ها به ساکنین هشدار می‌دهد.

افزایش امنیت خانه با آیفون هوشمند

یک نفر پشت در خانه شماست. به او اجازه ورود می دهید یا نه؟ هنگامیکه سرکار یا مسافرت هستید، می‌دانید چه کسی زنگ در خانه شما را زده است؟ آیا میخواهید از راه دور در را برای باغبان یا مامور پست باز کنید ؟ شاید بخواهید هرروز بدون اینکه دنبال دسته کلید خود بگردید، درب خانه را با اثر انگشت خود بازکنید . خانه هوشمند به شما کنترل کامل میدهد.

ما با نصب آیفون هوشمند به شما کمک میکنیم کنترل کامل بر ورود افراد به خانه یا محل کار خود داشته باشید. میتوانید کاربرهای مختلفی را برای سیستم تعریف کنید که با یک رمز یا تگ NFC یا اثر انگشت بدون نیاز به اجازه شما وارد خانه شوند مانند اعضا خانواده . در خانه از طریق تاچ پنل یا از هرجای دنیا از طریق اپلیکیشن موبایل می توانید ببینید چه کسی زنگ در خانه شما را می زند و حتی با او صحبت کنید انگار که در خانه حضور دارید.چه که می بینید نیست، بلکه بر آن چیزی است که احساس می کنید. در هر خانه یا ساختمان اداری هوشمند، متناسب با نیاز و احساس آرامش شما، سیستم روشنایی هوشمند را پیاده سازی می کنیم.

Multitek DIP40 Intercom Doorphone

کاربردهای سیستم امنیتی هوشمند

شبیه ساز حضور

حتی اگر کیلومترها از خانه یا ویلای خود فاصله داشته باشید، خانه هوشمند می تواند مانند زمانی رفتار کند که شما درخانه هستید. یعنی چراغ ها را به صورت تصادفی خاموش و روشن و پرده هارا باز و بسته و حتی تلوزیون را خاموش و روشن کند.

تاخیر در فعالسازی

سیستم امنیتی هوشمند خانه شما، بعد از فرمان شما با کمی تاخیر فعال می شود تا شما زمان کافی برای خروج از خانه را داشته باشید.

بررسی درب‌ها

شب هنگام یا زمانی که بخواهید از خانه خارج شوید در صورتی که درب پارکینگ، درب ورودی یا یکی از پنجره ها باز مانده باشد، سیستم امنیتی به شما اخطار می‌دهد.

سناریوی ایجاد ترس

با تعریف سناریو ترس، شما با زدن یک دکمه می توانید کسی که وارد خانه شده است را بترسانید. سناریوی ترس این کار را از طریق روشن و خاموش کردن چراغ ها، باز و بسته کردن پرده ها و پخش آژیر انجام میدهد.

استفاده آسان

شما با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند به راحتی میتوانید سیستم امنیتی خانه هوشمند خود را فعال یا غیرفعال کنید.

ناحیه بندی

شما می توانید ناحیه‌های مختلف امنیتی را در خانه تعریف کنید و مثلا در هنگام خواب فقط چند ناحیه بخصوص را در حالت مسلح قرار دهید.
 

یک سیستم امنیتی یکپارچه، کامل و حرفه‌ای

در صورتی که خانه خود را هوشمند کنید دیگر نیازی به یک سیستم امنیتی جداگانه با سیستم مانیتورینگ گران قیمت ندارید. اما امکان متصل کردن بقیه سیستم‌های نظارتی مثل دوربین‌ها به خانه هوشمند وجود دارد.  

کنترل سیستم امنیتی در دستان شما

کنترل سیستم امنیتی از هرکجای دنیا که هستید

توسط اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن، کنترل کامل بر وضعیت امنیت خانه و حفاظ های خانه داشته باشید ، این اپلیکیشن رایگان و بر روی تمام پلتفرم های گوشی هوشمند، قابل استفاده می باشد و به روزرسانی می گردد.
در ابعاد، طرح و برندهای مختلف

توسط تاچ پنل یا کلید هوشمند

کنترل همه چیز در سیستم هوشمند توسط تاچ پنل امکان پذیر است. وضعیت سیستم امنیتی را فعال یا غیر فعال کنید یا سناریوی دلخواه خود را انتخاب کنید.

مشاوره رایگان

24 ماه گارانتی

10 سال پشتیبانی

شما هم می‌خواهید هوشمندتر زندگی کنید؟

اولین گام را با مشاوره رایگان بردارید.